Міф № 3: Ющенко зірвав підписання вигідного газового контракту

Насправді Ющенко не міг відкликати Дубину, бо немав для цього ніяких повноважень. Дубина був підпорядкований Уряду України, який очолювала Тимошенко.

Comments

  1. Ви краще напишіть, чому Дубіна без кінця бігав звітувати по газових питаннях до Секратаріату Президента, якщо він Ющенку був непідпорядкований? В тому то і справа, що формально Ющенко не мав ніяких прав втручатися в газові справи, а фактично він постійно втручався та заважав, починаючи зі своїх славетних директив і закінчуючи прямими телефонними дзвінками Дубині та Медведеву з газових питань. Саме Ющенко диктував ціни з українського боку, саме він дав усну вказівку Дубині не погоджуватися на пропозицію 235/1,8 і саме з його слів Міллер заявив Дубіні, що РУЕ пропонує купувати рос.газ за 280.

    • Тобто, Ви визнаєте, що слова “Ющенко відкликав Дубину” є нонсенсом. Кожна велика брехня починається з маленької.

      • Дубина на суді під присягою показав, що Ющенко його відкликав: “…Президент України Ющенко В.А. усно забороняв підписувати контракт на таких умовах, оскільки вважав, що
        ціна газу занадто велика. Проте я особисто вважав, що така ціна є прийнятною для України в тих умовах.” Більше тут: http://tymoshenkocourtcase.blogspot.de/2011/09/31012008.html
        і тут:
        http://www.gazeta.ru/politics/2011/08/18_a_3736653.shtml
        Тобто слова “Ющенко відкликав Дубину” не нонсенс а факт. Кожна велика брехня починається з маленької.

      • Шановний Хант, Президент Ющенко не міг нічого забороняти Дубині, бо Дубина як керівник “Нафтогазу” був підпорядкований Уряду. Дубина дуже добре знав свої повноваження та обов’язки, що підтверджується тим, що він перед підписанням угоди 19 січня вимагав від Юлії Тимошенко саме директиви Уряду, відмовляючись без наявності директив вчиняти будь-які дії. А думкою Ющенка щодо угод 19 січня Дубина, до речі, взагалі не цікавився, бо чудово знав, що Ющенко до укладання угод між “Нафтогазом” та “Газпромом” не мав жодного відношення.

      • Дубина на суді показав, що коли (30.12.08) були повністю готові до підписання контракти (235/1.8), у нього відбулась
        телефонна розмова з Ющенком, Ющенко заборонив йому ці контракти підписувати і сказав, щоб він повертався до України. Дубина зайшов до кабінету, де знаходився Міллер, і де він мусив поставити підписи під контрактом і сказав Міллеру, що його відкликає Ющенко, і заборонив йому підписувати ці контракти, вийшов з кабінету. Після цього відбулась розмова Медведєва з Ющенком, тому що Міллер відразу ж доповів Президенту Медведєву, Медведєв
        зв‘язався з Ющенком, у них відбулась розмова, Ющенко це підтвердив, і Медведєв це підтвердив публічно, що Ющенко відкликав делегацію.
        Далі стенограма:
        Тимошенко: “Скажіть, будь ласка: Ющенко Віктор Андрійович відкликав вас 31-го грудня, щоб не дати вам підписати ці контракти?”
        Дубина: “Так, він відкликав, щоб я не підписував ці контракти.”
        Дубина: “Так, він відкликав, щоб я не підписував ці контракти.”

        http://tymoshenkocourtcase.blogspot.de/2011/09/31122008-7092011.html
        . . . . . . . . . . . . . . . . .
        Хлапці з НАСПРАВДІ, ну шо вам ще треба? У Киреева була можливість виявити хто лжесвідчить, але він цього не зробив!
        Чому? Чи не тому, що Дубина мав таких високих свідків як Міллер та Медвкдев та й всі ЗМІ про це писали. Хлопці, лохів в неті мало. Врахуйте це.

        А 19 січня, Ющенко, що заварив цю кашу, поїхав кататись на лижах в Карпати. І Дубина про це знав. Труба була перекрита. Україна і південно-східна Европа замерзали. Нагадую, в цю зиму з відкритою трубою(!) в Україні замерзло 130 людей!
        Тимошенко повинна була врятувати людей! І вона владнала цю справу не здавши Севастополь. За це й отримала 7 років.
        Треба було б їй разом з Ющенко поїхати кататись в Карпати, зараз би сиділа у себе вдома, а не у в’язниці.

      • Юридично фраза “мене відкликав Ющенко” є нонсенсом, бо такої процедури відкликання не існувало. Дубина не був підпорядкований Ющенку і не був йому підзвітний. “Злий дядько Ющенко мене насварив, а я його послухав і всупереч своїм службовим обов’язкам поїхав додому”? Тоді за “зрив готових контрактів” має відповідати особисто Дубина. Навіщо перетворювати українців на ідіотів? Я розумію Дубину, він не хотів іти до в’язниці, тому на суді казав те, що йому наказали адвокати або ще хтось. Але що Вам заважає визнати, що Ющенко не міг відкликати Дубину? Відкликання – це юридична процедура, якої у відносинах між головою “Нафтогазу” та Президентом не існувало. Такі “пояснення” Дубини могли бути прийняті тільки на тому “судовому процесі”, який відбувся. Але в тому, що судовий процес був таким, немає провини Ющенка. Він як громадянин дав правдиві свідчення – от і все. А твердження Дубини “мене відкликав Ющенко” не відповідають дійсності.

      • Моя відповідь на
        насправді says:
        Вересень 24, 2012 о 8:36 pm
        Перечитайте ще раз уважно мою інформацію від 23.09.12:
        “Дубина зайшов до кабінету, де знаходився Міллер, і де він мусив поставити підписи під контрактом і сказав Міллеру, що його відкликає Ющенко, і заборонив йому підписувати ці контракти, вийшов з кабінету. Після цього відбулась розмова Медведєва з Ющенком, тому що Міллер відразу ж доповів Президенту Медведєву, Медведєв
        зв‘язався з Ющенком, у них відбулась розмова, Ющенко це підтвердив, і Медведєв це підтвердив публічно, що Ющенко відкликав делегацію.”
        З цього випливає:
        1) Дубина на суді сказав правду, бо, повторюю: “Медведєв це підтвердив публічно, що Ющенко відкликав делегацію.”
        2) Ющенко не наважися позиватися до Дубини за наклеп, бо тоді його роль в зриві переговорів буде очевидна.

        Хлонці, вас запитав Віктор Нестепановський (Вересень 7, 2012 ):
        “…чому Дубіна без кінця бігав звітувати по газових питаннях до Секратаріату Президента, якщо він Ющенку був непідпорядкований?”
        А ви красномовно промовчали. Сховались за “нонсенс”.
        Це нагадує: Вмер Данило, чи кобила задавила?
        Ющенко дзвонив Дубині 31.12.08? Дзвонив. (Заперечувати безглуздо, бо всі дзвінки фіксуються – це гроші!)
        Після дзвоника Ющенка Дубина повернувся до Києва. (Безпречний факт.) Переговори зірвані!
        Так вмер Данило, чи ні? Чи це нонсенс?

      • Ми Вам кажемо, що у Ющенка не було повноважень для відкликання делегації, а Ви повторюєте: “Відкликав”. Слова Медведєва взагалі не варті обговорення, бо других таких брехунів, як кремлівський “дуумвірат”, мабуть, на світі не існує. Щодо Дубини, він мав діяти виключно на підставі директив Уряду. Він не мав права діяти всупереч директивам Уряду на підставі розмов із Президентом. Тобто, або директив Уряду, які б зобов’язували Дубину підписати угоду 31 грудня, не було, або він грубо порушив свої службові обов’язки, відмовившись підписувати угоду всупереч директивам Уряду. Посилання на телефонну розмову з Ющенком у цьому випадку мало такий самий сенс, як посилання на розмову з тещею, яка його “відкликала”. Хіба Ви не розумієте, що розповідями про те, як “Ющенко відкликав Дубину”, з українців роблять ідіотів? Давайте і далі лінуватися самостійно вивчати законодавство і повторювати те, що нам розповідають штатні пропагандисти. Тоді навіщо скаржитися, що Президентом України є Янукович? Він якраз є логічним наслідком нехтування правовою свідомістю та здоровим глуздом.

      • <>

        Хлопці, я, як і ви, не був присутній при телефонній розмові
        Ющенка з Дубиною і не знаю, як і ви, про що там йшлося.
        Я можу лише посилатись на безперечний факт – свідчення під присягою Дубини: “Так, він відкликав, щоб я не підписував ці контракти.” І другий безперечний факт – Ющенко не позивався до Дубини за лжесвідчення. З чого це? Чому “не брехливий” Ющенко не схопив Дубину за язика? Поміркуйте.
        Хлопці, ви як мантру повторюєте “не було повноважень”. Так я згоден! А чи були повноваження у дільничного вбивати студента Індило? А чи були повноваження у депутата Ландика побити співробітника ДАІ? А чи мав повноваження президент Кучмо відривати голову журналісту? Хлопці, не робіть з нас ідіотів. Ми знаємо в якій країні ми живемо.

      • Те, що казав Дубина, не було лжесвідченням. Це – його інтерпретація розмови з Ющенком, яка, до речі, ніяким чином не звільняє Дубину від відповідальності за зрив підписання контрактів, якщо, звичайно, ці контракти були, і російська сторона їх дійсно була готова підписати. Ющенко до підписання або непідписання цих контрактів не має ніякого відношення. Дубина є фаховою людиною, і він добре розумів свої права та обов’язки. Те, що він намагався себе вигородити у суді, по-людськи цілком зрозуміло. Але те, що цю дурницю підхопили ЗМІ і повторюють вже рік поспіль, є просто черговим проявом зрежисованої кампанії проти Ющенка.

  2. семафор says:

    Напишу!
    Чому НІХТО НІДЕ не пише, що людина, яній начебто “зірвали” переговори, підписавши меморандум з Путіним у вересні ДО кфнця грудня, НЕ ЗАБЕЗПЕЧИЛА ГОЛОВНУ ЙОГО ВИМОГУ – ПОВНИЙ РОЗРАХУНОК ПО БОРГАХ НАКУ!!!!
    Як ВАНА збиралася ПІДПИСУВАТИ ДОГОВІР, коли нЕ МАЛА грошей на виконання ГОЛОВНОЇ УМОВИ.

    ВАНА – не збралася підписувати договір. І схоже – за домовленністю з ,”партнерами”

    • Валера Мострицкий says:

      ВЕРНО ПОДМЕЧЕННО

      • Хлопці з Насправді, падлюка-“патріот” з вами розплатився, чи кинув?

      • Будь ласка, майте гідність спілкуватися без вживання жаргонних висловів певного походження. Щодо цього сайту, ми його створили з ідейних міркувань. Ніяких грошей за нього не отримували і вважаємо політичну діяльність за гроші абсурдом.

      • А як по вашому називати Ющенка, який привів бандитів-українофобів до влади тим, що після своїх 5% в 2010-му,
        почав трендіти, як і зараз: “Та вони однакові!”, а сам ПАДЛЮКА наказав своїм штабам агітувати за Януковича(!)
        (http://vlasti.net/news/71450) і, як ще діючий Президент, підписав закон розроблений РИгоналами, що змінював правила виборів в другому турі на їх користь
        (http://top.rbc.ru/politics/04/02/2010/368068.shtml).
        Венеціанська комісія рекомендує не змінювати правила гри за рік до виборів, а ця падлюка зробила це між першим та другим туром. І тепер він, з дозволу Янека, виліз формувати “правильну” оппозицію банді, яку він сам привів до влади.
        Так як після цього Ющенка називати?
        Ось тут біля ГПУ літня людина прямо в очі йому каже ПАСКУДА!

        А ваш варіант який?
        Хлопці в усі часи плювати крізь грати на засуджених вважалось підлістью. А саме це і робив Ющенко до 28.10.12!
        Хлопці, Ющенко на свій 1% витратив 63 млн грн!
        (http://obkom.net.ua/news/2012-11-16/0800.shtml)
        Невже вам, ідейним, нічого не перепало? І чого ви досягли?
        Вкрали два мандата у ОО? Треба ж було в Донецьку агітувати, ідейні ви мої, там зло №1, як казав ваш шеф!
        Ви б там відкривали очі людям на банду. Подробиці тут:



        Невже всього цього в 2010 “пасічник ” не знав?
        Риторичне питання.

      • Шановний Ханте, як ми розуміємо, Ви є палким прихильником “об’єднаної опозиції”. Ми закликаємо Вас звертати увагу на факти, а не на емоції. Зміни до виборчого закону не надавали нікому жодної переваги. Ваші улюбленці Яценюк, Гриценко та Кириленко перед другим туром у 2010 році закликали не голосувати за Тимошенко. Те, що Ви цей факт замовчуєте, свідчить про Вашу упередженість. “Літню людину” біля Генеральної прокуратури давно вже було викрито як штатного провокатора, який там постійно перебуває, відпрацьовуючи різні замовлення. Ви праві лише у тому, що Ющенка підтримують дійсно ідейні люди, а нібито великий рівень підтримки “об’єднаної опозиції” насправді створюється за рахунок добре оплачуваних провокаторів, шахраїв та брехунів. Дуже шкода, що їм удається ввести в оману таких людей, як Ви.

      • “Зміни до виборчого закону не надавали нікому жодної переваги.”
        Та невже? Може розроблені Ригами зміни до виборів в Раду не надали їм перевагу? Га? Наївні “патріоти”. Просто як маленькі діти!
        А тоді, в 2010-у після першого туру, РИги запанікували, що другий тур буде за ЮВТ і прибігли зі змінами до Ющенка.
        Ющенко знав і про Венеціанську комісію і ЮВТ благала його не підписувати зміни (вона ж бо розуміла, на відміну до вас, кому ці зміни нададуть перевагу) і він все-таки зробив цей злочин проти України – підписав зміни! Я припускаю, що Ющенко давно у РИгів на гачку.
        Хлопці, вас ще в вересні питали:
        “Ви краще напишіть, чому Дубіна без кінця бігав звітувати по газових питаннях до Секратаріату Президента, якщо він Ющенку був непідпорядкований?”
        І ви дуже красномовно відмовчались.
        А я вам написав що Ющенко “наказав своїм штабам агітувати за Януковича(!) (http://vlasti.net/news/71450)”.
        Це факт злочину, чи емоції? За який гачок його смикнули?
        Чи цей факт не надає “нікому жодної переваги”? Га?
        Знову будете відмовчуватись?

      • Ви не можете відповісти на запитання, які саме зміни до закону порушували права кандидатів або виборців. Бо насправді ніякого порушення прав не було. Президентські вибори 2010 року були визнані і в Україні, і в світі демократичними, і це є заслугою Ющенка. Ані до, ані після перебування Ющенка на посаді Президента жодних демократичних виборів в Україні не було, бо нікому, окрім Ющенка та його однодумців, чесні та справедливі вибори не потрібні. Ви хочете, щоб перемогла Тимошенко, або Яценюк, або той, хто буде Вашим фаворитом на той момент. Якщо Ваш кандидат програє, Ви починаєте наступного дня говорити про імпічмент. Це – не демократія. Результат демократичних виборів мають визнавати всі учасники, без виключення.
        Запитання щодо Дубини не має сенсу. Він не був підпорядкований Ющенку. Якщо він кудись бігав, то спитайте у нього, навіщо він це робив.
        Ющенко ніколи нікому не наказував агітувати за Януковича. Навіщо повторювати ці вигадки? Якісь негідники щодня вкидають до інформаційного простору брехню про Ющенка. Коли Ви її повторюєте – Ви стаєте їхнім співучасником. Майте ж хоч якусь відповідальність.

  3. семафор says:

    Чому НІХТО НІДЕ не пише, що людина, якій, начебто, “зірвали” переговори, підписавши меморандум з Путіним у вересні, ДО кінця грудня ТАК І НЕ ЗАБЕЗПЕЧИЛА ГОЛОВНУ ЙОГО ВИМОГУ – ПОВНИЙ РОЗРАХУНОК ПО БОРГАХ НАКУ!!!!
    Як ВАНА збиралася ПІДПИСУВАТИ ДОГОВІР, коли НЕ МАЛА грошей на виконання ГОЛОВНОЇ УМОВИ.

    ВАНА – не збиралася підписувати договір. І схоже – за домовленістю з ,”партнерами”
    ——————————————–
    Психічно-хворих “юників” прошу не засмічувати.

Написати відповідь до Валера Мострицкий Скасувати відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

%d блогерам подобається це: